Contact

Interventie

Uw automatische poort gaat niet meer open of dicht? Segaf kan u helpen bij het herstellen van alle merken en types van automatische schuifpoorten, draaipoorten en toegangscontrolesystemen. Een competent team van technici zorgt voor het onderhoud en eventuele reparatie van alle automatiseringen.

Als u een probleem hebt met uw automatische installatie, raadpleeg dan eerst de handleiding voor het manueel openen en herinitialiseren van het systeem die u hier kunt downloaden. Als daarna het probleem niet opgelost is, kunt u ons contacteren via het interventieformulier hieronder. Wij contacteren u snel terug voor een afspraak.

Algemene voorwaarden van een interventie

De aanrekening van een interventie tijdens de kantooruren (8u00-16u30) omvat volgende elementen:

  • Voertuig en voorbereiding: worden per kilometer verrekend
  • Reis- en werkuren technieker: worden per uur verrekend

Verbruikte materialen worden per stuk verrekend en worden gefactureerd aan de dagprijzen. Eventuele tijdelijke herstellingen worden na het ter beschikking zijn van nieuwe onderdelen of na productie ervan afgewerkt aan de hier gangbare interventiekosten. Voor installaties die niet door SEGAF geplaatst zijn nemen wij geen onderdelen op voorraad.

Mocht u hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren voorafgaand aan de uitvoering van de interventie.

Gelieve alle velden correct in te vullen.
Bedankt voor uw bericht, we contacteren u zo spoedig mogelijk
Aanvrager
Ik ben een:
Facturatieadres
interventie/installatie adres
Adres installatie & interventie
Technische gegevens van de installatie
Geautomatiseerde installatie:
Wie heeft de installatie geplaatst ?:
Beschrijving van de storing
Verzenden

Onderhoudscontract

Waarom een onderhoudscontract?

Een jaarlijkse controle voorkomt defecten en minimaliseert eventueel dringende interventies. Zo worden een goede werking van de installatie verzekerd en eventuele defecten of slijtage vastgesteld. Bovendien vraagt de CE-normering en de wetgeving daaromtrent (EN 13241-1 en EN 12635:2002) de fabrikant het onderhoud van de installatie te adviseren. Als de eindgebruiker hiervan afziet, kan deze verantwoordelijk worden gesteld bij een eventueel ongeval.

 

Wat houdt een onderhoudscontract in?

Dit contract omvat een jaarlijkse onderhoudsbeurt van uw installatie.


Zijn inbegrepen in het contract:

  • Verplaatsingskosten
  • Volledig nazicht van de installatie
  • Correct afstellen van de installatie
  • Werkuren voor vervangen kleine onderdelen
  • Opsporen van defecte onderdelen
  • Smering
  • Uitvoeren van testen
  • Updaten van software

 

Na elk bezoek krijgt u een gedetailleerd rapport van ons nazicht.

 

Stuur een bericht naar info@segaf.be of bel 051/56.99.41